Известие

Collapse
No announcement yet.

кое масло е по добро за т.с мотор на 156 ца

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
    Напротив, точно това съм обяснил поне няколко пъти - че на око изглежда едно, а всъщност това не означава абсолютно нищо... ама толкова си и чел. Още 5 човека ти го намекнаха първо, после ти го и казаха, ама ти едно си знаеш... жив и здрав, подобни спорове са излишни. Той автора на темата дори ми писа и ЛС да благодари за инфото и че с ФАКТИТЕ, споменати в темата, сме му помогнали с избора. От тази гледна точка - да, за ключ е, защото многознайковци като теб само я цапат с писане на бисерни глупости. Всичко най-хубаво.
    Какво си писал е, отвори предната страница да видиш - че топлото масло е по-рядко от студеното, нещо дето всеки го знае и за което никой не спори, затова ти казвам, че си зле, голямо откритие си направил. Колумб! Аз съм почнал с едно ти говориш за друго Айде да си жив и здрав и ти.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
      Гугълджиите поне са прочели по нещо, а очевидно са и разбрали прочетеното, и не излизат със знания от вида "много си зле" в дискусията.

      Alamo - има 100% синтетики у нас, но са скъпи масла от висок клас. Не че се намират трудно, просто са малко на брой като разновидност от повечето производители, а и се търсят малко, защото са за коли с много специална експлоатация и за огромен % от движещите се по улиците коли, е напълно излишно наливането на подобни масла.
      Иначе за "синтетиките" е вярно, аз и по-горе го споменах, а и ти нищо невярно не си допълнил.
      Просто е важно да се прави разлика между термините "пълна синтетика" и "100% синтетика". Едното и другото са различни неща.
      А за това какво мислиш. Каква синтетика е?
      Attached Files
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

      Comment


      • #63
        намерете с какви масла са карали в двигателите турбо Ф1 ...от тях по добри за даване на всичката газ и тормозене да двигателя не вярвам да има.....аз знам човек които ползва ле манс мотул и го сменя на 5-6000 хиляди еи така за спокоиствие...при спокоито каране на колата без продължителни ежедневни натоварвания или стоене продължително в червения сектор на оборомера...маслото си е масло за двигателя....но при всекидневна яка газ и товарене....гаранция няма...даже извънземните да са дали масло за дадена кола и двигател...
        Last edited by r.punto; d.m.y г., 16:58.
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Какво си писал е, отвори предната страница да видиш - че топлото масло е по-рядко от студеното, нещо дето всеки го знае и за което никой не спори, затова ти казвам, че си зле, голямо откритие си направил. Колумб! Аз съм почнал с едно ти говориш за друго Айде да си жив и здрав и ти.
          Добре де, чакай да погледнем откъде тръгна цялото дърлене...

          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          10w60 е масло за износени бИгачки, които не могат да държат налягане като загреят и за състезателни цели.
          В реалния живот при една нормална експлоатация на автомобила дава единствено по-висок разход на гориво. Това е моето неангажиращо и некомпетентно мнение
          Аз трябваше още от това в червеното да тръгна, ама нали все си мисля, че всички хора разбират от примери и съпоставки... и взех, че ти дадох такъв:

          Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
          И си в голяма заблуда. Никакво повишение на разхода няма...

          Много хора са в изключителна заблуда, че видиш ли, при числа като 50, 60 за топъл мотор, означава, че маслото е гъсто като боза, и едва ли не увеличавал съпротивлението в мотора, и оттам вдигал разхода... от много места ги чувам тези теории на фантастиката. Хора, не ги пишете и не ги говорете тия неща, че ставате за смях...

          Аз лично, моето масло го точих след 350 км пробег. Моторът беше идеално загрял, защото точно бях направил едно прекосяване на цяла Сф. Това, което изтече горещо, беше 2 пъти по-рядко от това, което виждате в тубата със стайна температура. Стига с тия митове за "гъстото като боза" масло, дето запълвало луфтове на износени мотори - това са пълни щуротии и лафове на гаражни специалисти, дето я са имали среден 3 по химия в училище, я не - по-горе, който се е зачел, съм го обяснил това... а който иска и още по-детайлно инфо, да влезе в час с нещата - нета прелива по темата.
          След което, заблуден, че ще ми разбереш примера, това в сивото го написах, за да обоснова болднатото в предишния абзац.
          Вместо да схванеш какво имам предвид обаче, ти ми отговори:

          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Колега, като те гледам колко си убеден в това дето си написал и как си гледал гъстотата на топлото масло на око изобщо няма да ти обяснявам колко си зле
          И сега... на твоя за "Колумб", как да ти отговоря? С нещо от рода на "Незнайко"? Както и да е...


          Първоначално публикувано от ksf Покажи съобщение
          А за това какво мислиш. Каква синтетика е?
          То си пише на тубата - 100%.
          Много хубаво масло, м/у другото, но си е разработка, като цяло, за по-новите модели двигатели. Почти съм убеден, че в ТС-а на моята Алфа, ще го пийва.
          Две черни перли...

          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

          Comment

          Working...
          X